» آرشیو » تشدید نظارت بازرسان شبکه بهداشت و درمان کازرون در پیاده روی جاماندگان اربعین
آرشیو - شهرستان
کد خبر:11331 | ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷

تشدید نظارت بازرسان شبکه بهداشت و درمان کازرون در پیاده روی جاماندگان اربعین

پرتو جنوب

کارشناس مسوول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهید پیرویان کازرون از تشدید نظارت بازرسان این واحد بر موکب های استقرار یافته در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، مهندس محمد احمدی گفت: با توجه به مسافت طولانی مسیر پیاده روی، گرمای هوا و احتمال انتقال بیماری های واگیر، نظارت بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت بر رعایت اصول بهداشتی در موکب های مسیر پیاده روی افزایش یافته است.

او افزود: بازرسان سلامت محیط پیش از برپایی مواکب، ضمن نظارت بر شرایط بهداشتی آنها و رعایت بهداشت فردی موکب داران، در روز اربعین حسینی نیز با حضور در مسیر پیاده روی مواردی مانند شیوه توزیع آب و غذا، سلامت مواد خام مصرفی، استفاده از مواد غذایی با مشخصات بهداشتی، استفاده از ظروف مناسب برای توزیع آب و مواد غذایی، گندزدایی محل استقرار موکب ها، دفع بهداشتی پسماند، پرهیز از استعمال دخانیات و دارا بودن کارت بهداشت و گواهی آموزش موکب داران و سایر توزیع کنندگان مواد غذایی در این اماکن را بررسی می کنند.

او از عزاداران حسینی خواست موارد تخلفات بهداشتی را در تماس با شماره تلفن ۴۲۲۱۰۶۹۶ واحد سلامت محیط مرکز بهداشت اطلاع رسانی کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×