» آرشیو » جایگاه نخست بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس با رشد منابع ۷۳درصدی در کشور 
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:17098 | ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۹

جایگاه نخست بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس با رشد منابع ۷۳درصدی در کشور 

پرتو جنوب

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس  بیان داشت: استان فارس با نسبت رشد منابع بیش از ۷۳ درصد در جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که نسبت رشد منابع در کشور در حدود ۵۵ درصد است.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب؛ بهزاد شمس الدینی به مناسبت شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران با عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه(س) گفت:  عملکرد شفاف و قانونمند  یکی از دلایل موفقیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را عملکرد شفاف و قانونمند است‌.

وی ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس بیش از ۵۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف نظیر افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی «ره»، مشاغل خانگی، بنیاد برکت، ازدواج، فرزندآوری و غیره پرداخت کرده است.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس  بیان داشت: در سال جاری تاکنون  بیش از ۸۰ هزار فقره تسهیلات در استان  پرداخت شده است که پیش بینی ما بیش از ۱۰۰ هزار فقره تا پایان امسال در این زمینه است.

وی با اشاره به ارائه خدمات و تسهیلات در این بانک به صورت آنلاین و غیر حضوری مطرح کرد: بیش از یکصد و یازده هزار حساب آنلاین تاکنون در شعب های این بانک در استان فارس افتتاح شده است و همچنین، ۴۳ هزار وام آنلاین، ۵ هزار سفته الکترونیک و ۷۲ هزار خدمات موبایل بانک از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان فارس به مشتریان به صورت غیر حضوری ارائه شده است.

شمس الدینی اضافه کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با پرداخت ۳ میلیون فقره وام طی یکسال پرچمدار بهترین عملکرد شبکه بانکی است.

او موفقیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس را مدیون حمایت های مدیران ارشد این مجموعه و تلاش جهادی کارکنان ارزیابی کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به جایگاه ارزنده استان فارس اشارات زیادی داشته اند و امروز در پرتو سنت رفیع قرض الحسنه شاهد تحقق این موضوع در زمینه های مختلفی هستیم.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس با اشاره به رشد چشمگیر منابع بانکی طی سه سال اخیر گفت: در ابتدای امر که فعالیت خود را در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس آغاز کردم میزان منابع معادل یک هزار میلیارد تومان بود و امروز با افتخار از مرز ده همت در استان فارس عبور کرده ایم.

شمس الدینی رشد منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس را طی سه سال اخیر باشکوه ارزیابی کرد و افزود: دولت سیزدهم با بهره گیری از مدیرانی متخصص و متعهد نقش مهمی در بالندگی ایران اسلامی دارد که این امر در بانک قرض الحسنه مهر ایران هم با جذب منابع و پرداخت تسهیلات نمایان است.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس  یکی از برنامه های اصلی در دستور کار  خود را مدیر پروری عنوان کرد و گفت: امروز شمار قابل ملاحظه ای از مدیران توانمند بانک قرض الحسنه مهر ایران در عرصه کشوری از استان پهناور فارس می آیند که این امر بیانگر توانمندی، تعهد و لیاقت کارکنان است.

شمس الدینی در ادامه عنوان کرد: ارزش‌آفرینی مستمر برای تأمین منافع ذینفعان، صیانت از سرمایه‌ها، ایجاد فرهنگ قرض‌الحسنه ایرانی – اسلامی به عنوان نقطه تمایز مأموریت بانک قرض الحسنه مهر ایران برشمرده می شود.

 

Print Friendly, PDF & Email
  • ×