» آرشیو » تحصیل بیش از ۷۵ هزار دانش آموز در ناحیه ۳ شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18226 | ۱۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۱

تحصیل بیش از ۷۵ هزار دانش آموز در ناحیه ۳ شیراز

پرتو جنوب

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز از تحصیل بیش از ۷۵ هزار دانش آموز در سطح این ناحیه در شیراز خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، عبدالصمد موسوی با بیان اینکه ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز بیش از ۲۷۰ کیلومتر مربع را تحت پوشش قرار می دهند در جمع خبرنگاران ،گفت: تعداد کل دانش آموزان ناحیه ۳ شیرازبیش از ۷۵ هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز محدوده آموزشی این ناحیه را در مقایسه با دیگر نواحی آموزش پرورش در شیراز گسترده تر دانست.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: در ناحیه سه آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز بیش از ۹هزار دانش آموز اتباع خارجه مشغول به تحصیل هستند
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با اشاره به اجرای طرح های مدرسه محوری در آموزش و پرورش طی دو سال اخیر خاطر نشان کرد:حضور مسوولین در مدارس و نشستن پای صحبت دانش آموزان از طرح های خوب و موفق دوره اخیر در آموزش و پرورش بوده است‌‌.
موسوی مسجد و مدرسه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یکی از طرح های اجرایی شده در آموزش و پرورش دانست.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز با بیان اینکه در بحث کیفیت بخشی آموزش پرورش در استان رشد چشمگیری داشته است، افزود: ناحیه ۳ آموزش و پرورش شیراز در این طرح با برنامه ها و زیر برنامه هایی اجرا شده موفق به صعود ۱۰ پله ای شده است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی کرد و گفت: در این زمینه باید با ایجاد شور و تدارک برنامه های متنوع در جامعه اثر گذار باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×