» آرشیو » تحویل بیش از ۷ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:17692 | ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸

تحویل بیش از ۷ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پرتو جنوب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه تحویل شده است.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، توسعه زیرساخت ‌ها و تامین تجهیزات پزشکی سرمایه ‌ای مختلف در مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها، از اهداف مهم دانشگاه در زمینه توزیع عادلانه خدمات سلامت است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هفت هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان ها و مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه تحویل داده شده است.

او افزود: مقوله سلامت و دسترسی عادلانه به خدمات درمانی و بهداشتی یکی از ضرورت های مهم در مجموعه سلامت فارس بوده و در اولویت تصمیم گیری مدیران و مسوولان دانشگاه قرار دارد.

دکتر شریفی ادامه داد: در حال حاضر با نظارت دقیق و همکاری همه جانبه معاونت های مختلف دانشگاه و دستگاه های مختلف و با همکاری بین بخشی، ارتقای کیفیت خدمات به بیماران در نقاط مختلف استان در حال انجام است.

به گفته شریفی، مجموعه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در حال حاضر ۷۰ بیمارستان با هشت هزار و ۱۰۸ تخت فعال، هزار و ۳۰۰ درمانگاه و سایر موسسات پزشکی، هزار و ۶۰۹ مطب متخصص، هزار و ۳۰ مطب عمومی و ۵۱۳ دفاتر کار را زیر پوشش دارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×