» آرشیو » تعویض ۵۶۹۸ کنتور برق معیوب در استان فارس
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:19569 | ۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۹

تعویض ۵۶۹۸ کنتور برق معیوب در استان فارس

پرتو جنوب

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تعویض و اصلاح ۵۶۹۸ دستگاه کنتور معیوب در سطح این استان از ابتدای سال جاری با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق فارس؛ علیرضا اسکندری، اظهار داشت: اصلاح لوازم اندازه گیری، کاهش تلفات و رضایتمندی مردم از جمله اهداف مهم تعویض این تعداد کنتور معیوب بوده است که در دو مرحله شناسایی کنتورهای معیوب و تعویض آنها برنامه ریزی شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر شناسایی لوازم اندازه گیری از طریق عملیات تست وبازرسی، تعدادی ازکنتورهای معیوب نیز از طریق بررسی گزارش های سیستمی با اشکالاتی مانند خرابی و عدم ثبت کارکرد و یا شکستگی شیشه شناسایی شده که مشکل آنان رفع شد.

بیشتر بخوانید:

مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس: برنامه ریزی جهت اجرا و بهره برداری از ۴۵۰۰ سامانه ۵ کیلو واتی حمایتی در سال جاری

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خصوص تست‌های انجام شده بر روی کنتورهای برق تصریح کرد: در سال جاری۵۴۱۱۶ مورد تست بر روی کنتورهای برق انجام شده که در اثر آن تعداد۵۶۹۸ فقره کنتور برق معیوب و دچار نقصان مصرف کشف و تعویض شده است.
اسکندری، در ادامه سخنان خود به ذکر آماری از شناسایی کنتورهای معیوب و دستکاری شده در سال گذشته پرداخت و گفت: تست و بازرسی مستمر دستگاه های اندازه گیری یکی از مهمترین اولویت های کاری ما می باشد که در همین راستا درسال گذشته بیش از ۹ هزار کنتور برق معیوب در استان شناسایی شده و نسبت به تعویض آن‌ها اقدام گردید.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در حال حاضر بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که ۶۹درصد مشترکان از کنتور دیجیتال و ۳۱ درصد مشترکان از کنتور مکانیکی استفاده می‌کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×