» آرشیو » تقدیر وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:18389 | ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۸

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پرتو جنوب

در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر حوزه پژوهش کشور، وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس بیشترین حمایت از تحقیقات و فناوری در سطح دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این آیین که امروز با حضور دکتر «بهرام عین اللهی» وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت ‌الاسلام و المسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مورد تقدیر قرار گرفت.

با توجه به روند رو به رشد و ارتقای مستمر شاخص های پژوهشی دانشگاه، همچنین حمایت از پژوهشگران، دکتر «سید وحید حسینی» به عنوان تنها رئیس دانشگاه علوم پزشکی کشور در این آیین تجلیل شد.

برگزاری نشست های مستمر دانش بنیان طی بیش از بیست ماه گذشته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف حمایت از توانمندی های این حوزه، راه اندازی پارک فناوری سلامت شیراز، کسب موفقیت های پژوهشی و فناورانه در مجموعه دانشگاه و توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه، از جمله دستاوردهای اخیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز محسوب می شود.

دکتر «یونس پناهی» معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×