» آرشیو » مدیر حج و زیارت فارس، دستورالعمل ثبت نام عمره مفرده را تشریح کرد
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:16986 | ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۷

مدیر حج و زیارت فارس، دستورالعمل ثبت نام عمره مفرده را تشریح کرد

پرتو جنوب

جلسه گردهمایی توجیهی مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی در خصوص آغاز ثبت نام زایرین عمره مفرده ۱۴۰۲_۱۴۰۳در سالن اجتماعات غزل واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پرتو جنوب، مهران فلاحتی پور مسئول دفتر مدیر و مسئول روابط عمومی حج و زیارت استان فارس اظهار داشت: این جلسه توجیهی به منظور هماهنگی لازم و آمادگی دفاتر و شرکتهای زیارتی جهت ثبت نام از متقاضیان دارندگان فیش عمره بود و مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی در سطح استان فارس در این جلسه حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین منصورآبادی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت فارس، در این جلسه طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، در خصوص جایگاه والای دوستداران و عاشقان حضرت فاطمه زهرا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به سخنرانی پرداخت.

همچنین علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس، با توجه به دستورالعمل ارسالی سازمان مرکزی، توضیحات لازم و نکات مهمی در خصوص ثبت نام از متقاضیان عمره مفرده (که از فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه شروع می‌شود) به مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی ارایه نمود و در پایان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.

خبرنگار: الهام ضرغام

Print Friendly, PDF & Email
  • ×