» آرشیو » خانه جوان شیراز در اختیار جوانان و سمن‌ ها قرار می گیرد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14838 | ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۷

خانه جوان شیراز در اختیار جوانان و سمن‌ ها قرار می گیرد

پرتو جنوب

دکتر ایمانیه در بازدید از خانه جوان شیراز از واگذاری مجدد این مرکز به جوانان و سمن ها خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس؛ دکتر محمد هادی ایمانیه، از ساختمان “خانه جوان”، واقع در بلوار رحمت بازدید کرد.

استاندار فارس که چندی پیش و در دیدار با نمایندگان تشکل های مردم نهاد و سمن ‌ها، در جریان فروش این ساختمان قرار گرفته بود و در همان جلسه دستور توقف فروش این مرکز را داده بود، بصورت میدانی و با حضور مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان و برخی از سمن ها از این ساختمان چهار طبقه بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در این بازدید، بر ضرورت احیا مجدد این ساختمان تاکید کرد و گفت: این ساختمان در کمترین زمان احیا و در اختیار جوانان و سمن ها قرار گیرد؛ اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان بر تحقق این مُهِم نظارت خواهند کرد.

دکتر ایمانیه، توجه به نشاط جوانان، ایجاد زمینه های رشد و شکوفایی جوانان را از جمله رویکردهای دولت سیزدهم دانست و گفت: همه دستگاه ها موظف به انجام وعده های دولت هستند؛ یکی از این وعده ها توجه با جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: از زمانی که در جریان تعطیلی این مجموعه و مزایده آن برای فروش قرار گرفتم، دستور توقف فروش را دادم و امروز در این بازدید بر تسریع در احیا و ایجاد محیط مناسب برای جوانان، نوجوانان و همه سمن ها تاکید کردم؛ دستور العمل بهره برداری از این مجموعه نیز در اسرع وقت توسط اداره کل اجتماعی و فرهنگی استانداری و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تدوین شود.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×