» حوادث » دستگیری عامل تشویش افکار عمومی در فضای مجازی
حوادث
کد خبر:30101 | ۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲

دستگیری عامل تشویش افکار عمومی در فضای مجازی

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” از شناسایی و دستگیری عامل انتشار محتواهای مختلف در خصوص تشویش افکار عمومی در فضای مجازی، خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “حسینعلی شیروانی” اظهار داشت: بر اساس رصد های صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش های متعدد دریافتی از سوی کاربران به این پلیس، مشخص شد فردی با اهداف مختلف از جمله تشویش اذهان و افکار عمومی و اخلال در نظم و امنیت عمومی اقدام به تهیه و انتشار محتواهای مختلف در فضای مجازی می کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انجام اقدامات فنی و عملیاتی، متهم مورد نظر دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و اقرار به جرم ارتکابی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ شیروانی خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات خود در خصوص آثار و تبعات جرائم ویژه فضای مجازی و قوانین و مجازات مربوط به آن، از انجام اقدامات خلاف قانون و عرف جدا خودداری نمایند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌ رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره گیری ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×