» حوادث » دستگیری سارق خودرو در اقدام به موقع پلیس شیراز
حوادث
کد خبر:23136 | ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷

دستگیری سارق خودرو در اقدام به موقع پلیس شیراز

پرتو جنوب

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس گفت: سارقی که هنگام دستگیری با سلاح سرد به ماموران حمله‌ور شده بود دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حمید افرامن” در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: شب گذشته ماموران انتظامی کلانتری “۳۴ جام جم” شهرستان شیراز حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید فاقد پلاک مشکوک و به وی دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده پراید با یک خودرو پژو پارس تصادف و پس از پیاده شدن با سلاح سرد به سمت ماموران انتظامی حمله‌ور می‌شود.
سرپرست معاونت اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان شیراز پس از چند بار اخطار و عدم توجه فرد خاطی که همچنان با سلاح سرد حمله می‌کرده است با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای وی را هدف قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

فریب وعده های پوچ وام‌های خانگی را نخورید

سرهنگ “افرامن” با اشاره به اینکه در استعلام اولیه مشخص شد که خودرو مسروقه است، گفت: در بازرسی از این سواری ۵ گرم مواد مخدر مشکوک به شیشه، یک قبضه قمه، یک دستگاه موتور آب کشی و یک دستگاه اره برقی کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به بیمارستان اعزام و حال عمومی وی رضایت بخش است، تصریح کرد: برخورد با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×