» آرشیو » نقش برجسته دهیاران و شوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
آرشیو - شهرستان
کد خبر:19442 | ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۸

نقش برجسته دهیاران و شوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

پرتو جنوب

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کازرون در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان کازرون گفت: دهیاران وشوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در انتخابات ۱۱ اسفند نقش برجسته ای دارند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ هادی صنعتی در همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی، با اشاره به ضرورت آشنایی دهیاران و شوراهای روستایی با قوانین اظهار کرد: مهمترین و اصلی ترین فایده آشنایی با قوانین ، پیشگیری از بروز تخلفات درحوزه روستا است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات روستاها می تواند با نظر دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برطرف شود و تمام دهیاران و شوراهای اسلامی روستا باید از آموزش کافی برخوردار شوند.

معاون سیاسی فرمانداری کازرون برگزاری انتخاباتی سالم را دغدغه همه مسئولین شهرستان دانست و گفت: امیدواریم درانتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باحضور حداکثری ومشارکت مردم صفحه ای طلایی برتاریخ این مرز و بوم بیفزاییم.
صنعتی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی و مسئولین و افراد تأثیر گذار روستاها باید روی قضیه انتخابات بخصوص در برقراری امنیت و حفاظت از بیت المال با برگزار کنندگان انتخابات، همکاری کنند.

وی ضمن تاکید بر بی طرفی دهیاران در انتخابات اظهار داشت :در این راستا مردم حق دارند در انتخابات شرکت نمایند و بهترین و اصلح ترین فرد را انتخاب نمایند و ما به هر رای مردم که وارد صندوق می شود احترام می گذاریم .

صنعتی تاکید کرد: به واسطه این مشارکت و حضور مردم و امنیت ملی پایه‌های نظام دینی ما تقویت می شود لذا باید خدمتگزار مردم باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×