» آرشیو »  افزایش ایمنی محور گردشگری سپیدان – کمهر با تبدیل آن به محور اصلی
آرشیو - شهرستان
کد خبر:16031 | ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۴

 افزایش ایمنی محور گردشگری سپیدان – کمهر با تبدیل آن به محور اصلی

پرتو جنوب

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی تعریض محور فرعی سپیدان – کمهر و تبدیل آن به محور اصلی هم اینک در دست انجام است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، دکتر محمود رضا طالبان افزود: محور سپیدان – کمهر و اتصال آن به محور اقلید – یاسوج یکی از محورهای توریستی و پرترافیک منطقه گردشگری سپیدان است که در تمام فصول سال از ترافیک بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: این محور علاوه بر اینکه بین شهرستان سپیدان به محور اقلید – یاسوج ارتباط برقرار می کند، راه دسترسی به پیست های اسکی منطقه و آبشار مارگون نیز هست.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس، طول این محور را حدود ۶۵کیلومتر برشمرد و اظهار کرد: هم اینک عملیات بهسازی و تبدیل این محور فرعی به راه اصلی در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

طالبان افزود: هم اینک در بخش عمده‌ای از ۱۰ کیلومتر از ۶۵ کیلومتر مذکور عملیات زیرسازی به اتمام رسیده و اجرای اساس و قیرپاشی آن از سوی پیمانکار انجام شده که امیدواریم به زودی و با تامین اعتبار لازم شاهد بهره برداری از این قطعه ۱۰ کیلومتری مهم و حیاتی باشیم.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×