» آرشیو » استاندار فارس از مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:14672 | ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

استاندار فارس از مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد

پرتو جنوب

در چهلمین و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان فارس، از مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس کسب رتبه نخست دستگاه های اجرایی استان در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی در سال ۱۴۰۱، تقدیر شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر اساس پایش اقدامات دستگاه های اجرایی استان فارس در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی در سال ۱۴۰۱، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانست رتبه نخست را در میان دستگاه های اجرایی استان از آن خود سازد.

در چهلمین و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان فارس که امروز، یکم آبان، با حضور دکتر «قزل سفلی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد، مهندس «ابوذر پاریزی»، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد تقدیر قرار گرفت.

در این لوح سپاس به امضای دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، از تلاش های مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این عرصه، قدردانی شده است.

در این ارزیابی، فعالیت های دستگاه های اجرایی استان فارس در سال ۱۴۰۱، در زمینه میزان ارتباط با رسانه ها؛ میزان حضور در رسانه های نوین؛ روشنگری نسبت به انتقادات، شایعات، شبهات و ابهامات؛ تعاملات و ارتباطات تبیینی مسوولان؛ میزان تولید انواع محتواهای رسانه ای از برنامه ها، فعالیت ها و دستاوردها؛ همچنین استقرار روابط عمومی الکترونیک مورد بررسی قرار گرفته و دانشگاه علوم پزشکی شیراز حائز بالاترین امتیاز در سطح استان فارس شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×