» آرشیو » اجرای ۵۹۱۵۰ متر مربع آسفالت طی شهریور ماه در سطح منطقه ۹ شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13227 | ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۴

اجرای ۵۹۱۵۰ متر مربع آسفالت طی شهریور ماه در سطح منطقه ۹ شیراز

پرتو جنوب

شهردار منطقه ۹ شیراز با بیان اینکه اجرای عملیات زیرسازی، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر این منطقه در دستور کار قرار دارد بیان نمود: در شهریور ماه سال جاری میزان ۵۹۱۵۰ متر مربع از خیابانها و معابر این منطقه زیرسازی و اسفالت شده است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ این مقام ارشد شهرداری منطقه ۹ اظهار نمود: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان، زیرسازی، لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی و فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه عملیات‌ عمرانی نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد، افزود: در راستای ادامه جهش آسفالت در مناطق پیرو دستور شهردار محترم شیراز، امید آن داریم که با برنامه ریزی و در نظر گرفتن اولویت ها بتوانیم بخش اعظمی از خیابانهای این منطقه را با آسفالت بپوشانیم.
شهردار منطقه ۹ با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این عملیات، ارتقای کیفیت آسفالت معابر با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

وی با اشاره به اجرای این پروژه در بسیاری از معابر فرعی، چهارراه‌ها و خیابان‌های اصلی سطح منطقه ۹ اضافه کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان، این پروژه در محله‌های شهرداری منطقه ۹ اجرا شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×