» آرشیو » حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از بیماران سرطانی
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:15823 | ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲

حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از بیماران سرطانی

پرتو جنوب

نشست هم اندیشی پیرامون توسعه همکاری‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان فارس؛ حسین پور نورعلی مدیرکل این ستاد اجرایی در این نشست از آمادگی این ستاد برای همکاری و تعامل با دانشگاه علوم پزشکی شیراز در درمان بیماران سرطانی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان فارس گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توان و بنیه علمی به اندازه‌ای است که بیماران از نقاط مختلف کشور برای درمان به شیراز مراجعه می‌کنند و بیماری‌های بسیاری از جمله سرطان‌ها در حوزه سلامت شیراز پیگیری و درمان می‌شود.

سید وحید حسینی اضافه کرد: زمینه همکاری دوجانبه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تمامی حوزه‌ها فراهم است و این همکاری‌ها می‌تواند به ارایه بهتر خدمات درمانی به بیماران کمک کند.

او یکی از محور‌های مهم فعالیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در حیطه جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه فعال شده و نشست‌های این قرارگاه به طور منظم برگزار می‌شود موضوع جوانی جمعیت می‌تواند یکی از محور‌های همکاری بین دو مجموعه باشد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه حدود ۴۲ درصد بیماران مبتلا به سرطان بستری در بیمارستان‌های شیراز از سایر استان‌ها هستند، توان و امکانات مجموعه سلامت فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بسیار مناسب توصیف کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×