» آرشیو » دکتر نجابت: ارتقای سطح سلامت دختران، تضمین آینده کشور است
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:15463 | ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲

دکتر نجابت: ارتقای سطح سلامت دختران، تضمین آینده کشور است

پرتو جنوب

دوازدهمین سمینار بین المللی سلامت زنان به میزبانی شیراز، با حضور مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اساتید، صاحبنظران و فعالان این حوزه برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مشاور عالی رییس دانشگاه در این سمینار گفت: همزمان با ارتقای علمی بانوان، این سمینار نیز با تمرکز بر سلامت روحی، روانی و جسمی دختران برگزار شده است.

دکتر «محمود نجابت» افزود: هر فعالیت و اقدامی در راستای ارتقای سطح سلامت دختران، گامی به سوی تضمین آینده کشور است، زیرا به عنوان پایه های بنیان خانواده، در آینده جامعه دارای مسوولیت اجتماعی هستند.

او برگزاری این چنین سمینارهایی با محوریت زنان را در حوزه های مختلف جامعه اثرگذار خواند و ابراز امیدواری کرد مباحث علمی مطرح شده در این سمینار، راهگشای ارتقای سلامت در آینده کشور باشد.

مشاور عالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه افزود: در کنار رسالت اصلی سمینارهای بین المللی علمی، ارائه راهکارهای علمی برای رفع مسائل و ارتقای حوزه های مختلف، می تواند فرصتی برای همدلی، همراهی و همکاری برای پیشرفت به سوی صلح باشد.

این سمینار به همت مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری سازمان اسلامی آموزش علمی و فرهنگی(آیسسکو)، یونیسف و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد و با حضور اساتید، صاحبنظران، اندیشمندان داخلی و خارجی، صبح امروز، هفدهم آبان در شیراز آغاز به کار کرده و تا نوزدهم آبان، ادامه دارد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×