» آرشیو » سفر یک روزه اهالی صدا و سیما مرکز فارس به مناطق عشایری
آرشیو - شهرستان
کد خبر:3123 | ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹

سفر یک روزه اهالی صدا و سیما مرکز فارس به مناطق عشایری

پرتو جنوب

پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیما مرکز فارس گفت: عشایر و گستردگی ایلات و طوایف استان فارس از مواهب الهی هستند.

اداره کل امور عشایر فارس با تدارک سفر یک روزه اهالی رسانه صدا و سیما مرکز فارس و در جهت آشنایی هرچه بیشتر دست اندرکاران این سازمان، بازدید از مناطق عشایری دشت ارژن را برنامه ریزی نمود.
به گزارش پرتو جنوب، در این برنامه پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیما مرکز فارس با هیئت همراه متشکل از معاونین، مدیران ادارات، تهیه کننده و تولیدکنندگان برنامه های صدا و سیما، خبرنگاران واحد خبر و… به همراه دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و جمعی از همکاران اداره کل امور عشایر فارس و اداره امور عشایر شهرستان شیراز حضور داشتند.
پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیما مرکز فارس با اشاره به گستردگی ایلات و طوایف عشایری در استان فارس، آنرا یک موهبت الهی خواند و گفت باتوجه به این پراکنش عشایر در نقاط مختلف استان، باید از این رنگین کمان اقوام در جهت معرفی آداب و سنن غنی مردمان این سرزمین نهایت بهره را برد.
پهلوانیان در راستای اهداف سازمانی صدا و سیما جمهوری اسلامی در جهت تولید برنامه های فاخر فرهنگی، هنری، اجتماعی و… در کشور افزود یکی از برنامه های بلند مدت صدا و سیما مرکز فارس، تهیه و تولید برنامه های مختلف، سیما، صدا و خبر از عشایر استان فارس، به نسبت جمعیتی آنها با جوامع شهری و روستایی است که باید بصورت ویژه در کنداکتور و جدول پخش این سازمان قرار گیرد.
کریمی مدیرکل امور عشایر فارس نیز با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در یکسال گذشته و همکاری ویژه سازمان صدا و سیما مرکز فارس گفت: یکی از رسالت های این سازمان اطلاع رسانی خدمات ارزشمندی است که نظام جمهوری اسلامی به عشایر کشور و استان فارس ارئه مینماید که در همین راستا در مدت اخیر تقریبا تمامی برنامه های خدمات رسانی اداره کل امور عشایر فارس به سمع و نظر مردم استان رسیده است.
در سفر یک روزه مدیران و همکاران سازمان صدا و سیما مرکز فارس و اداره کل امور عشایر فارس، از عشایر منطقه گیاهزار، عشایر تیره بیگدلی کشکولی بزرگ دشت ارژن، عشایر فارسیمدان مستقر در دشت ارژن، مناطق عشایری کهمره سرخی بازدید و در جهت ارج نهادن به خانواده معزز شهدا نیز از خانواده شهید مرادی در سایت اسکان عشایری شهید مرادی تقدیر بعمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×