» آرشیو » “طرح آفتاب” تسهیلاتی قرض‌الحسنه با کارمزد صفر در شعب بانک سینا
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:19263 | ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۴

“طرح آفتاب” تسهیلاتی قرض‌الحسنه با کارمزد صفر در شعب بانک سینا

پرتو جنوب

گره گشایی باطرح تسهیلاتی آفتاب

مدیر بانک سینا منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تسهیلاتی آفتاب خبرداد و گفت: این طرح یک وام قرض‌الحسنه است که بدون کارمزد به مشتریان متقاضی ارایه می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پرتو جنوب؛ بابک رستگار با بیان این مطلب در خصوص نحوه اجرای این طرح بدون سود و کارمزد در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح قرض‌الحسنه آفتاب در حالی ارائه می شود که عمده وام‌های دریافتی متقاضیان نظام بانکی در شرایط کنونی چهار درصد کارمزد در برمی‌گیرد.

 مدیر بانک سینا منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد، تمام مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی (جهت پرداخت وام به پرسنل زیرمجموعه) را گروه هدف طرح آفتاب دانست.

وی با بیان اینکه طرح قرض‌الحسنه آفتاب شامل تمام مشتریان حقیقی و شرکت‌های حقوقی می باشد، اضافه کرد: حذف سودهای بانکی، فلسفه شکل گرفتن این طرح است و اجرای این طرح با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود تعریف شده است.

رستگار با اشاره به جزئیات این طرح قرض‌الحسنه بدون کارمزد مطرح کرد: مشتریان می توانند با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی برای‌ دریافت این تسهیلات افتتاح حساب داشته باشند.

رستگار اضافه کرد: مشتریان متقاضی طرح آفتاب پس از افتتاح حساب می توانند بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه این حساب، درخواست وام کنند.

او ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی با توجه به میانگین موجودی از ۱۳ تا ۱۴۷ درصد معدل سپرده قابل پرداخت است.

وی همچنین دوره بازپرداخت طرح آفتاب را از حداقل ۶ ماه تا حداکثر ۴۸ ماه ذکر کرد.

مدیر منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد بانک سینا با اشاره به ارائه تسهیلات به شرکت ها و کارخانه ها برای استفاده از تسهیلات برای پرسنل خود بیان کرد: یک کارخانه و شرکت می‌تواند حساب جاری در گردش را با کد تعریف شده به حساب آفتاب انتقال دهد و پرسنل خود را به صورت ماهیانه از میانگین این حساب برای دریافت تسهیلات طرح آفتاب معرفی کنند.

رستگار با اشاره به سقف وام پرداختی به مشتریان در این طرح عنوان کرد: سقف وام پرداختی به افراد در طرح آفتاب ۳۰۰ میلیون تومان است.

مدیر بانک سینا منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مشتری سپرده گذاری این طرح بانک سینا می توانند امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار کند.

رستگار اشاره ای به کارفرمایان حقیقی در طرح آفتاب کرد و خاطر نشان کرد: کارفرمایان می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه خود منتقل کنند.

مدیر بانک سینا منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح بدون کارمزد و سود شاهد گره‌گشایی از مشکلات اقشار مختلف در زمینه اخذ تسهیلات باشیم.

رستگار خاطر نشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر طرح آفتاب می‌توانند به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.

او با اشاره به راه اندازی بازارگاه (سیمارت) بانک سینا گفت: سیمارت به عنوان دومین محصول سرزمین هوشمند سینا راه اندازی شده و در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال گام جدیدی برداشته است.

رستگار ادامه داد: بانک سینا این امکان را فراهم نموده که جهت پرسنل شرکت ها تا سقف ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال (صدمیلیون تومان) تسهیلات خرید کالا بدون ضامن و حساب و حضور در شعب در بازارگاه سیمارت پرداخت نماید.

خبرنگار: مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×