» آرشیو » عملیات ترمیم خط لوله انتقال گاز از جنوب فارس آغاز شد
آرشیو - سیاسی
کد خبر:20491 | ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۶

عملیات ترمیم خط لوله انتقال گاز از جنوب فارس آغاز شد

پرتو جنوب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با اتمام عملیات مهار آتش در خط لوله سراسری انتقال گاز از جنوب فارس، کار ترمیم این خط لوله آغاز شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی، چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: حوالی ساعت یک و نیم بامداد امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در حوالی منطقه موسوم به تنگ بخش قادرآباد شهرستان خرم‌بید، خط لوله سراسری انتقال گاز از جنوب فارس به سمت اصفهان هدف تعمدی و خرابکارانه تعرض قرار گرفته و خط انتقال گاز منفجر شد.
وی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت خبر، تمام عوامل اجرایی، فنی، انتظامی و امنیتی در سطح شهرستان خرم‌بید وارد عمل شده و منطقه پنج شرکت گاز در استان فارس اقدام به بررسی و مهار آتش سوزی کرده و هم اینک با اتمام عملیات مهار آتش، عملیات ترمیم این خط بلافاصله آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

 انفجار خط انتقال گاز در خرمبید، خسارت یا تلفات خاصی نداشته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: این کار به همت همه دستگاه‌های امدادی و آتش‌نشانی سطح استان فارس انجام شد.
قزل سفلی اظهار کرد: البته از زمان انفجار این خط لوله که در ساعت ۱:۳۵ بامداد امروز رخ داد،‌ هیچ خللی در کار گازرسانی و انتقال گاز از جنوب کشور به شمال کشور رخ نداد چرا که بعد از انفجار، خط دیگری به موازات آن مشغول به انتقال گاز شد.
وی با بیان اینکه این حادثه خسارات جانی نداشته است، تأکید کرد: هیچ نگرانی برای تأمین گاز صنعتی و خانگی وجود دارد و خدمت‌رسانی در این بخش‌ها در حال انجام است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×