» آرشیو » عملیات مشترک پلیس البرز و فارس و کشف ۳۳۸ کیلو تریاک
آرشیو - حوادث
کد خبر:19705 | ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۹

عملیات مشترک پلیس البرز و فارس و کشف ۳۳۸ کیلو تریاک

پرتو جنوب

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز، ۳۳۸ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف و قاچاقچی نیز دستگیر شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است.
وی ادامه داد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با سواری پژو پارس در حال انتقال یک محموله تریاک از استان‌های شرقی به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فارس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در فارس

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران انتظامی شهرستان “داراب” پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محور مواصلاتی مذکور (گردنه مروارید) اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو حامل تریاک را شناسایی و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
سردار “حبیبی” با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، گفت: در بازرسی از این سواری ۳۳۸ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×