» آرشیو » کسب مقام برتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس در همایش سراسری برای ایران
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:16097 | ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶

کسب مقام برتر مجمع خیرین تامین سلامت فارس در همایش سراسری برای ایران

پرتو جنوب

در اولین گردهمایی تجلیل از مراکز خیریه و گروه‌های جهادی برتر دانشگاهی سراسر کشور تحت عنوان «برای ایران»، مجمع خیرین تامین سلامت فارس به عنوان خیریه برتر دانشگاهی در کنار ۴ خیریه برتر دانشگاه های سراسر کشور معرفی گردید.

به گزارش پرتو جنوب، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این گردهمایی گفت: کار برای خدا خستگی و ناامیدی ندارد و بدون نتیجه هم نیست، پس خاستگاه کار جهادی برخاسته از نظام بروکراسی اداری و طیف بندی نیست بلکه در یک فضای توام با ایثارگری و از خودگذشتگی انجام می‌شود. همچنین ماهیت و صورت کار جهادی، داوطلبانه است. البته ما در برنامه هفتم توسعه یک بند، برای گروه‌های میانی و جهادی و نیروهای داوطلب لحاظ کردیم که این به معنای گنجاندن آنها در ضوابط اداری نیست بلکه هدف این بود که در سیستم نظام اداری مانعی بر سر راه کارهای جهادی نباشد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگاه با اشاره به فعالیت موفق بیش از ۲۵۰۰خیر در عرصه ی سلامت استان فارس گفت: با توجه به ارزیابیهای تخصصی کمیته تحقیقاتی این همایش، مجمع خیرین تامین سلامت فارس از لحاظ داشتن تعداد خیرین حامی این مجمع، نیازسنجی و تنوع در حوزه های فعالیت، میزان جذب کمک های مالی خیرین شامل ۵۱ هزار میلیارد تومان طی ۲۱سال و پوشش خوب نیازهای استانی با داشتن ۳۲ دفتر شهرستانی به عنوان یکی از خیریه های برتر کشور شناخته شده است.

شایان ذکر است در این همایش ملی که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار گردید نیز از طرف مجلس شورای اسلامی از ترویج فرهنگ یاری و مشارکت در امور عام المنفعه این مجمع با اهدای لوح تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×