» آرشیو » کلنگ زنی اولین پروژه مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهرداری کازرون +تصاویر
آرشیو - تصاویر - شهرستان - گالری تصاویر
کد خبر:13098 | ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۶

کلنگ زنی اولین پروژه مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهرداری کازرون +تصاویر

پرتو جنوب

همزمان با اولین نشست مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهرداری کازرون، کلنگ احداث ایستگاه شماره ٣ آتش نشانی و خدمات ایمنی به زمین زده شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ اولین نشست خیرین شهرساز و فرهنگ ساز کازرون با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین و خیرین شهرستان کازرون در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیرمقدم به میهمانان اظهار کرد: خیرین سرمایه و نعمت های شهر هستند که به درجه ای از باور رسیده اند که از مال خود می گذرند تا به هم نوع خود کمک کنند.
در ادامه حاج آقا صباحی امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه خداوند ما را بر اساس از خودگذشتگی تربیت می کند گفت: تمام دستورات خداوند برپایه از خود گذشتگی است، در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) داریم که به کسی که به شما ظلم کرده خوبی کن، به کسی که به شما نبخشیده ببخش و این از خود گذشتگی است که شما را به بالاترین مقام در نزد خداوند می رساند که نمونه آن می توان شهدای گرانقدر را نام برد که از جان خود گذشته اند و به بالاترین مقام در نزد خداوند رسیدند.
امام جمعه کازرون تصریح کرد: یکی از بزرگترین عیبهای ما این است که فکر می کنیم نمی توانیم کار خیر انجام دهیم حال آنکه خیرین عزیز با کارهای بزرگ خود نشان داده اند که با از خود گذشتگی می توان مشکل خلق خداوند را حل نموده و لبخند رضایت بر چهره آنان نشاند.
سپس شهردار کازرون طی سخنانی به تشریح برنامه های مجمع خیری شهرساز و فرهنگ ساز پرداخت، وی هدف از ایجاد این مجمع را کمک به پیشرفت و توسعه شهر عنوان کرد و گفت: شهر کازرون جهت اجرای پروژه های بزرگ به کمک خیرین نیاز دارد و در این راستا مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز ایجاد شد، تا در انجام پروژه های شهری به ما یاری رسانند.
مهندس نوذری گفت: با توجه به گستردگی شهر کازرون، ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی و خدمات ایمنی لازم و ضروری بود که متاسفانه در سال های گذشته به دلیل کمبود بودجه شهرداری، این مهم تحقق پیدا نکرد.
وی ادامه داد: ایستگاه شماره ٣ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با کاربری تاسیسات و اداری در بهترین نقطه شهر در نظر گرفته شده که هم شهرک های فجر، پردیس، انتظام و هم حوادث جاده ای را پوشش خواهد داد.
محمدعلی بخرد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون نیز طی سخنانی از بانی این کار پسندیده تشکر کرد و از مجموعه شهرداری خواست تا ضمن آماده کردن بسته های سرمایه گذاری، از کمک خیرین در دیگر پروژه های شهری استفاده شود.
در پایان این مراسم توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پرویز رئیسی خیر نیک اندیش با اهدای لوح سپاس و دسته گل تجلیل به عمل آمد.
در ادامه و پس از این جلسه، آئین کلنگ زنی احداث ایستگاه شماره ٣ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون به همت پرویز رییسی، خیر شهرساز و فرهنگ ساز  و با حضور مسئولین و همچنین جمعی از شهروندان در بلوار پردیس روبروی بازار روز برگزار و کلنگ احداث ایستگاه شماره ٣ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به مساحت عرصه ۴۱۷۴ مترمربع به زمین زده شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×