» آرشیو » حضور محسن ربانی زاده در انتخابات مجلس، هنوز قطعی نشده است
آرشیو - شهرستان
کد خبر:3692 | ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۴

حضور محسن ربانی زاده در انتخابات مجلس، هنوز قطعی نشده است

پرتو جنوب

استعفای معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هنوز قطعی نشده است.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از پگاه خبر، در پی انتشار مطلبی از سوی یکی از پایگاه های خبری مبنی بر احتمال استعفا دکتر ربانی زاده از پست معاونت اقتصادی استانداری، یک منبع موثق اعلام کرد که صحبت هایی در این خصوص صورت گرفته اما تا کنون مورد موافقت استاندار فارس قرار نگرفته است.

شایان ذکر است که پیش از قبول مسئولیت معاونت اقتصادی استانداری از سوی دکتر ربانی زاده، این معاونت ماهها بدون معاون و حتی بدون مدیر کل در دفاتر ستادی بود که با حضور وی معاونت اقتصادی و فضای عمومی اقتصاد استان به لحاظ سیاست گذاری، اجرا و حمایت از بنگاه‌های اقتصادی که با کمبود شدید سرمایه در گردش روبرو شده بودند بهبود پیدا کرده است.

به اذعان فعالان اقتصادی در بخش های دولتی و خصوصی استان عملکرد حوزه اقتصادی با در نظر گرفتن شرایط عمومی اقتصاد کشور قابل قبول و مثبت ارزیابی می شود و علی رغم اینکه در استان ها بعضا تحول اقتصادی با تنش ها ‌ و مشکلاتی همراه بود ولی در استان فارس با مدیریت و هدایت منابع مالی استان به سمت واحدهای اقتصادی روند تولید و اشتغال سرعت پیدا کرده است.
که در همین راستا رتبه اول در ایجاد اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸، کنترل تورم پایین تر از میانگین کشوری، فعال نمودن بنگاه های راکد با برگزاری مستمر جلسات رفع موانع تولید به صورت هفتگی از توفیقات استانداری فارس در طول تصدی ربانی زاده است.

دکتر ربانی زاده با برخورداری از تجربه کارشناسی و مدیریتی ۲۵ ساله در سازمان برنامه و بودجه کشور و استان فارس، در طول مدت مسئولیت علاوه بر همکاری نزدیک با اصحاب رسانه، مدیران حوزه اقتصادی و دستگاه های اجرایی مرتبط را موظف به پاسخگویی به افکار عمومی از طریق رسانه ها نموده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×