» آرشیو » حضور مدیرکل بحران استانداری فارس در کازرون و بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:15659 | ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۷

حضور مدیرکل بحران استانداری فارس در کازرون و بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز

پرتو جنوب

مدیرکل بحران استانداری فارس جهت بازدید میدانی و بررسی نقاط حادثه خیز در کازرون حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کازرون صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران ‌شهرستان با حضور فرهاد سعدی مدیرکل بحران استانداری فارس، فرماندار ویژه شهرستان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر کازرون، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان، سرپرست اداره راه و شهرسازی و دیگر اعضای این ستاد در سالن کنفرانس شهرداری کازرون برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، شهردار کازرون گزارشی از عملکرد و اقدامات شهرداری در راستای پیشگری از وقوع سیلاب در شهر و همچنین با استفاده از نقشه بروز شده نقاط حساس و مستعد خطر شهر کازرون راتشریح و ارائه کرد.
وی همچنین از مدیر کل بحران استانداری فارس درخواست کرد که در حوزه دفع آب های سطحی نگاه ویژه ای به شهر کازرون شود.
در ادامه فرماندار شهرستان کازرون گزارشی از وضعیت و اقدامات انجام شده ستاد مدیریت بحران شهرستان را ارائه نمود.
سپس مدیر کل بحران استانداری فارس ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته شده توسط شهرداری و فرمانداری شهرستان در خصوص پیشگیری از وقوع سیل گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در پایان این هفته و اواسط هفته آینده لازم است کلیه دستگاه های مرتبط ضمن آماده باش، اقدامات پیشگیرانه از خطرات وقوع سیل در شهرستان را انجام دهند.
فرهاد سعدی ادامه داد: تعامل و همکاری خوبی بین شهرستان کازرون و مدیریت بحران استانداری فارس وجود دارد و انشالله تلاش می کنیم که در آینده قدم های مثبتی برای شهرستان کازرون در حوزه دفع آب‌های سطحی برداریم.
در پایان مدیرکل بحران استانداری فارس،فرماندار شهرستان، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر،روسای ادارات ذی ربط ضمن بازدید از نقاط حادثه خیز آخرین وضعیت شهر و شهرستان را در این حوزه مورد بررسی قرار دادند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×