» آرشیو » ستاد مدیریت بحران شهرداری کازرون تشکیل جلسه داد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12102 | ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳

ستاد مدیریت بحران شهرداری کازرون تشکیل جلسه داد

پرتو جنوب

با توجه به شروع فصل بارندگی، ستاد مدیریت بحران شهرداری کازرون تشکیل جلسه داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون؛ با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی و آبگرفتگی معابر، شورای مدیریت بحران شهرداری کازرون با حضور اعضای کارگروه در سالن اجتماعات شهرداری تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه، حامد پشنگیان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد مدیریت بحران شهرداری طی ماه‌های گذشته ارائه نمود.
سپس برزویی، معاون خدمات شهری ضمن تشکر از اقدامات انجام شده کارگروه مدیریت بحران شهرداری اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تاکید شهردار محترم در چند سال گذشته مجموعه مدیریت بحران شهرداری در حوزه پیشگیری از آبگرفتگی معابر و دفع آب‌های سطحی اقدامات خوبی انجام داده که نتیجه آن در سال گذشته ملموس بود.
وی ادامه داد: شهرداری در حال پیگیری طرح مطالعاتی دفع آب‌های سطحی است و انشالله با به نتیجه رسیدن آن بتوانیم اقدامات مفیدی در این حوزه انجام دهیم.

مهندس برزوئی همچنین بر لزوم آمادگی تمامی ادوات و ماشین آلات شهرداری ونیروها تاکید کرد.
از جمله مصوبات این جلسه می توان به بررسی مجدد نقاط حادثه خیز توسط کارگروه مدیریت بحران شهرداری، آمادگی تجهیزات و نیروها در زمان بحران، ایجاد سیل بند در نقاط بالا دست شهر، هرس درختان، گشت های مستمر تیم های عملیاتی در زمان بارندگی، بررسی و پاکسازی مستمر جداول و کانالهای سیل بر، مسیلهای و آبراه های سطح شهر و حوزه های آبریز، شناسایی و رفع خطر نقاط و عوامل مستعد سانحه در زمان بروز سیل و همچنین لغو مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران در زمان بارندگی اشاره کرد.

گفتنی است شماره تماس ١٢۵ آتش نشانی به عنوان مرکز پیام اعلام حوادث تعیین گردید و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه اعم از آب گرفتگی، شکستگی درختان و… با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تماس حاصل نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×