» آرشیو » بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز
آرشیو - شهرستان
کد خبر:18072 | ۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۸

بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز

پرتو جنوب

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور در محل پروژه های عمرانی مرکز بهداشت شهدای انقلاب، پیشرفت فیزیکی این پروژه ها را بررسی کرد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با تاکید بر تسریع بر تکمیل و بهره برداری از پروژه های بهداشتی به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهر، ابراز امیدواری کرد با تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام بهداشتی دانشگاه و قرار گرفتن در چرخه ارائه خدمت، بتوانیم در راستای تقویت هر چه بیشتر خدمات سلامت به مراجعان، گام های بیشتری برداریم.
دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این بازدیدها وضعیت موجود پروژه های آموزشگاه بهورزی مویدی، آزمایشگاه رفرانس ریوی و سل، مراکز خدمات جامع سلامت کوشک میدان و میانرود و حضرت امام حسن (ع)، آموزشگاه پزشک خانواده و پایگاه بهداشتی حضرت امام سجاد (ع) مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید:

 تحویل بیش از ۷ هزار میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز
او در ادامه افزود: از سال ۱۴۰۰ در طرح محرومیت زدایی و تفاهم نامه وزارت بهداشت، ۱۸ پروژه بهداشتی برای مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز مصوب شد که تا کنون ۱۰ پروژه با هزینه کرد بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال، تکمیل و در مدار خدمت قرار گرفته است و در حال حاضر ۸ پروژه نیز در حال ساخت است.
این مقام مسوول در دانشگاه با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت در سلامت جامعه و تاثیر آن بر ارائه خدمات درمانی به مراجعان، از متولیان امر بهداشت در مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز خواست با برنامه ریزی جهت تکمیل پروژه ها تا هفته سلامت سال ۱۴۰۳ تلاش کنند.
دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کرد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×