» آرشیو » مشارکت ۸۲۵ میلیارد ریالی خیرین در آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان فارس
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:19807 | ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۷

مشارکت ۸۲۵ میلیارد ریالی خیرین در آبرسانی به ۲۰۰ روستای استان فارس

پرتو جنوب

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس از مشارکت مالی ۸۲۵ میلیارد ریالی خیرین آبرسان، در اجرای طرح های آبرسانی به یک شهر و ۲۰۰ روستای استان طی ۱۰ ماه گذشته، خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از آبفا فارس؛ علی جان صادق پور در همین رابطه گفت: خیرین استان فارس از قدیم الایام در فعالیت های عام المنفعه به ویژه پروژه های آبرسانی مشارکت داشته و پیشقدم بوده اند. احداث آب انبارهایی که از نظر کمیت در دنیا بی نظیر می باشد، مصداق روشنی بر نقش خیرین نیکوکار در این نوع فعالیت های خداپسندانه به ویژه در شهرستان های جنوبی استان فارس است.

بیشتر بخوانید:

تعویض بالغ بر ۴۵ هزار دستگاه کنتور معیوب آب در فارس، طی ۱۰ ماه گذشته

وی اضافه کرد: طی سال های گذشته خیرین نیکوکار در جای جای استان فارس با مشارکت یا تأمین کامل منابع مالی ، شرکت آبفا فارس را در اجرای طرح های مختلف آبرسانی اعم از احداث مخزن، اجرای خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شهری و روستایی، حفر چاه و … یاری رسانده اند.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس اضافه کرد: خرید بالغ بر ۱۴۸ کیلومتر لوله پلی اتیلن در اقطار مختلف، حفر ۵ حلقه چاه و احداث سه هزار و ۶۵۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب، مجموع مشارکت خیرین آبرسان در ۳۵ شهرستان فارس شامل یک شهر و ۲۰۰ روستا استان طی ۱۰ ماه گذشته است.

رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس گفت: این پروژه ها که با تأمین ۸۲۵ میلیارد ریال اعتبار توسط خیرین نیکوکار از جمله حاج اکبر ابراهیمی، حاج احمد قتالی و دیگر خیرین ملی و استانی و همچنین برخی شرکت های تولیدی محلی به مرحله ی اجرا در آمده، نقش به سزایی در رفع محرومیت های آبرسانی در مناطق مزبور داشته است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×