» آرشیو » با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ میز خدمت در مسجد وکیل شیراز برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:12432 | ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰

با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ میز خدمت در مسجد وکیل شیراز برگزار شد

پرتو جنوب

میز خدمت جوانان، دانشجویان و مردم استان فارس، با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان دستگاه های اجرایی، صبح امروز در مسجد وکیل شیراز برپا شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در ادامه برگزاری برنامه های میز خدمت استاندار فارس و مسوولان استان، میز خدمت صبح امروز در مسجد وکیل شیراز، در دو بخش جوانان و دانشجویان و مردم استان فارس، برپا شد.

استاندار فارس به همراه مسوولان ارشد استان در این برنامه، ضمن شنیدن مشکلات و چالش های پیش روی مراجعان، پیگیری مسایل آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این برنامه در دیدار با دانشجویان، دغدغه ‌ها و نظرات آنان را در زمینه های مختلف مانند آموزشی، فرهنگی، درمانی، رفاهی و نقل و انتقالات مورد پایش قرار داد و آمادگی مجموعه دانشگاه را برای رفع مشکلات مطرح شده طبق قوانین و مقررات اعلام کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» همچنین در بخش دیگری از این برنامه که ویژه عموم مردم استان فارس بود، پای صحبت مراجعان نشست و پس از شنیدن دغدغه های آنان در حوزه سلامت استان به ویژه در زمینه درمان و دارو، دستورات لازم برای پیگیری موارد مطرح شده را به مسوولان دانشگاه صادر کرد.

دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در برنامه میز خدمت صبح امروز در مسجد وکیل شیراز، رییس دانشگاه را همراهی می کرد، پس از شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات دانشجویان، پیگیری رفع دغدغه ها و مسایل آنان را در دستور کار خود قرار داد.

میز خدمت جوانان و دانشجویان و مردم استان فارس، صبح امروز جمعه، سی و یکم شهریور ۱۴۰۲، با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان ارشد استان در مسجد وکیل شیراز برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×