» آرشیو » میز خدمت جوانان و دانشجویان با حضور استاندار فارس برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:4425 | ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۱

میز خدمت جوانان و دانشجویان با حضور استاندار فارس برگزار شد

پرتو جنوب

میز خدمت جوانان و دانشجویان در استان فارس روز جمعه ۲۵ آذر حضور «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس و شماری از مسئولان استانی در باغ ارم شیراز برگزار شد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از ایرنا، این میز خدمت جوانان و دانشجویان با هدف ارائه خدمات باکیفیت و ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک‌تر میان مسئولان و دانشحویان در شیراز برگزار شد.

در این برنامه که دو ساعت به طول انجامید، استاندار فارس به همراه برخی از مسئولان شهری و استانی با جوانان و دانشجویان در دیدار چهره به چهره دستورهای لازم را برای رفع مشکلات آنان صادر کرد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در حاشیه این میز خدمت اظهار کرد: اغلب مراجعات امروز در حوزه مسائل صنفی، اشتغال و مسکن بود که برای حوزه اشتغال بسیاری از کارخانه‌ها نیازمند حضور جوانان هستند.

استاندار فارس با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن فرصت خوبی برای خانه دار شدن جوانان متاهل است، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن مصوب شده که امکان نام‌نویسی جوانان مجردی که هنگام تحویل مسکن ازدواج کنند هم میسر است.

ایمانیه افزود: قطعا شرایطی فراهم می‌کنیم که در پایان هر هفته و به صورت مستمر با جوانان و دانشجویان دیدار و گفتگو داشته باشیم.

لطف‌اله شیبانی فرماندار شیراز، محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس، جواد قناعتی مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری فارس و محمد مؤذنی رئیس دانشگاه شیراز در این برنامه حضور داشتند و پاسخگوی سوالات و مطالبات جوانان و دانشجویان بودند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×