» آرشیو » دکتر ایمانیه: تعامل مناسب دستگاه قضایی و اجرایی، حل مشکلات مردم و جوانان را سرعت می دهد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:9615 | ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴

دکتر ایمانیه: تعامل مناسب دستگاه قضایی و اجرایی، حل مشکلات مردم و جوانان را سرعت می دهد

پرتو جنوب

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم اهتمام تمام مجموعه ها به حل مشکلات اقشار مختلف مردم گفت: برآیند این تعامل از جمله تعامل بین مجموعه اجرایی و مجموعه قضایی استان به نفع مردم خواهد بود و به تسریع در حل مشکلات آنها منتهی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز جمعه در هشتمین میز خدمت جوانان و دانشجویان و ملاقات مردمی که در مسجد وکیل شیراز برگزار شد، با اشاره به حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این برنامه گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و قضایی عزم راسخ دارند تا مشکلات مردم و جوانان مرتفع شود، امروز نیز مشکل تعدادی از مراجعان با حضور دادستان مرکز استان بررسی و حل شد و می توان گفت که این حضور بسیار کمک کننده بود.

وی ادامه داد: در مجموع هم اینک بین مجموعه اجرایی و قضایی استان ارتباط بسیار خوبی وجود دارد.
استاندار فارس، در خصوص علت همزمانی برگزاری میز خدمت دانشجویی و ملاقات عمومی نیز گفت: بر اساس برنامه در پنجشنبه های پایانی هر ماه برگزاری میز خدمت دانشجویی را در دستور کار داریم و چون روز گذشته به دلیل سفر به تهران موفق به برگزاری این میز خدمت نشدیم، تصمیم گرفتیم که امروز در کنار برنامه ملاقات عمومی با مردم عزیز، میز خدمت جوانان و دانشجویان را نیز به صورت مجزا و تخصصی برگزار کنیم.

دکتر ایمانیه افزود: در ملاقات امروز با ۲۰ دانشجو و ۴۷ نفر از مردم ملاقات رو در رو داشتیم که عمده مشکلات مطرح شده مروبط به بحث اشتغال بود.
وی ادامه داد: مشکل اشتغال دارای راه حل است و اگر متقاضیان به واقع اهل کار باشند ما نیز راهکارها و پیشنهادهایی داریم که می تواند به اشتغال آنها منجر شود.

خبرنگار و عکاس: مازیار فتحی

Print Friendly, PDF & Email
  • ×