» آرشیو » افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در گراش
آرشیو - شهرستان
کد خبر:10701 | ۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳

افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در گراش

پرتو جنوب

۲۶ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی هفته دولت گراش با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و مسئولان این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، در حاشیه بهره برداری از این پروژه ها، یکی از دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم در این استان را فراهم کردن زمینه همکاری و مشارکت مردم با دولت در پیشبرد اهداف و برنامه ها دانست و گفت: با توجه به مسائل، مشکلات و محدودیت های ایجاد شد ناشی از تحریم ها، از این همراهی و مساعدت مردم در اجرای طرح های اقتصادی و پیشبرد سایر برنامه ها می توان به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و بهره برد.

سید مهدی خادمی، جذب تسهیلات حمایتی، عمل به تعهدات مربوط به ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری خارجی در فارس را از دیگر دستاوردهای دو سال اخیر مجموعه مدیریت ارشد استان دانست و ادامه داد: درخواست ما از مردم و فعالان اقتصادی شهرستان گراش این است که به وعده های حمایت مسئولان از هرگونه فعالیت اقتصادی اعتماد کنند و وارد عرصه سرمایه گذاری شوند.

او ادامه داد: این قول را به مردم و متقاضیان سرمایه گذاری می‌دهیم که ضمن فراهم کردن تمام شرایط لازم برای ورود به عرصه سرمایه گذاری، در ادامه نیز در جهت حل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و بنگاه ها و واحدهای تولیدی فعال نهایت تلاش و حمایت را خواهیم داشت.

وی، یکی از طرح های افتتاحی هفته دولت شهرستان گراش را پایگاه انتقال خون دانست و گفت: این پروژه با کمک خیرین تامین اعتبار و با مشارکت دولت اجرایی شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: با توجه به درخواست فرد خیر و مردم مبنی بر ارتقاء کمی و کیفی این پایگاه از واحد خون‌گیری به واحد تبدیل و فرآوری مشتقات خونی، تحقق این مهم را نیز به ویژه در سفر آتی رئیس جمهور به استان دنبال خواهیم کرد.

خادمی، با اشاره به کلنگ زنی همزمان ۹۰۶ واحد از واحدهای نهضت ملی مسکن گراش افزود: این شهرستان از نظر تامین زمین و پیشرفت پروژه‌های نهضت از شهرستان‌های پیشرو است و در این زمینه کمبودی نداشته است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز گراش و همچینن کلنگ احداث پارکینک گلزار شهدای گراش که از مطالبات مردمی بود نیز به زمین زده است.
شایان ذکر است که در بدو ورود به شهرستان گراش با حضور در شورای اداری، با اهدا لوح تقدیر از کارمندان نمونه شهرستان تجلیل شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×