» آرشیو » معرفی برترین‌های رویداد “هوشمند سازی پلیس” در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس
آرشیو - اجتماعی
کد خبر:18762 | ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۶

معرفی برترین‌های رویداد “هوشمند سازی پلیس” در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس

پرتو جنوب

برترین‌های رویداد استارتاپی هوشمند سازی پلیس در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان معرفی شدند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس، رویداد استارت آپی هوشمند سازی پلیس در مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار و از بین ایده های ثبت شده تعداد ۱۲ ایده موفق به ارائه و مورد توجه حمایت گران و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان در مراسم اختتامیه این رویداد با بیان اینکه پلیس هوشمند پاسخگوی مأموریت‌های عصر مدرن است، گفت: هوشمندسازی پلیس به موازات رشد فناوری و تکنولوژی‌های ارتباطی و لزوم کاهش مراجعه حضوری مردم، یکی از مهم‌ترین فرآیند‌های سال‌های اخیر فرماندهی انتظامی و جزئی از فعالیت‌های مستمر فراجا است که با جدیت پیگیری شده و اقدامات تکمیلی آن تا رسیدن به قله یک پلیس هوشمند ادامه دارد.
دکتر “احمد ایزدی” افزود: پلیس به عنوان یکی از سازمان‌هایی که وظیفه حفظ و ارتقاء نظم و امنیت را برعهده دارد، همواره تمام تلاش خود را در راستای افزایش خدمات بهینه به مردم به کار گرفته و با در نظر گرفتن فناوری‌های جدید و فراهم آوردن زیرساخت‌های آن به دنبال ایجاد تحولات شگرف و پیشگامی در ارائه خدمات الکترونیک و بهره بردن از هوش مصنوعی در مأموریت‌ها و انجام وظایف خود و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
وی خاطر نشان کرد: پلیس زمانی می‌تواند به گونه‌ای موثر و رضایت آمیز انتظارات پیوسته و در حال تغییر و افزایش مردم را برآورده نماید که بر مبنای یافته های نظریه پلیس هوشمند، پیوسته ظرفیت توانمندی و کارآمدی خود را افزایش دهد و تراز پیچیدگی و بهنگام بودن خود را بهبود بخشد.
براساس این گزارش، از بین ایده های ثبت شده تعداد ۱۲ ایده انتخاب و موفق به ارائه و مورد توجه حمایت گران و پلیس های تخصصی قرار گرفت. و ۴ ایده برتر نیز به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند.
-ایده ۱۱۰ لوکیشن
-ایده تسریع و بهبود فرآیند کنترل پلیس
-ایده نقشه هوشمند پیش بینی جرم با استفاده از هوش مصنوعی
– ایده استفاده از ظرفیت خازن ها در جهت انبار نمودن بارهای الکترونیکی در بردهای ایمنی
گفتنی است، در پایان مراسم به صاحبان ایده های ارائه شده گواهینامه شرکت در رویداد اعطا و مورد تشویق قرار گرفتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×