» آرشیو » اعضای هیات بازرسی انتخابات کازرون معرفی شدند
آرشیو - شهرستان
کد خبر:17140 | ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲

اعضای هیات بازرسی انتخابات کازرون معرفی شدند

پرتو جنوب

فرماندار ویژه شهرستان کازرون از آغاز به کار هیات بازرسی انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: رییس و اعضای این هیئت منصوب شدند.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون؛ محمدعلی بخرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو هیئت بازرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کازرون شروع به کار کرده است.

وی با بیان اینکه مهندس یوسف فروتن معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری طی حکمی به عنوان رییس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان منصوب شده است، ابراز داشت: سیدعلی حسینی و مصطفی صانعی نیز به عنوان اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان کازرون انتخاب شده‌اند.

فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان کازرون تصریح کرد: به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین‌نامه مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات‌های بازرسی موظف هستند بر همه فرآیندهای اجرایی انتخابات و بر حسن جریان انتخابات نظارت، بازرسی و کنترل داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیات بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارد، افزود: برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و در چارچوب قانون با مشارکت حداکثری از اهداف اصلی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات است و رسالت هیأت بازرسی انتخابات شهرستان نیز نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در مدار قانون می‌باشد.
بخرد خاطرنشان کرد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع‌بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی در فرآیند انتخابات از وظایف مهم هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان کازرون است.

فرماندار کازرون افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس های ۰۹۱۷۱۲۱۳۵۶۹ مهندس یوسف فروتن، ‏ ۰۹۱۷۷۲۱۱۸۹۴‏ مهندس سیدعلی حسینی و ۰۹۱۷۱۲۳۹۵۰۸ مهندس مصطفی صانعی و یا با مراجعه حضوری به دفتر بازرسی انتخابات مستقر در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون موارد تخلف را به هیئت بازرسی شهرستان کازرون منعکس نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×