» آرشیو » مدیر عامل شرکت گاز استان فارس خبر داد؛ وصل گاز روستاها بعد از انفجار در خطوط لوله استان در کمترین زمان ممکن
آرشیو - اجتماعی - شهرستان
کد خبر:20615 | ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس خبر داد؛ وصل گاز روستاها بعد از انفجار در خطوط لوله استان در کمترین زمان ممکن

پرتو جنوب

با تلاش شبانه‌روزی و مجدانه پرسنل شرکت گاز استان فارس، گاز روستاهای مجاور محل وقوع انفجار در شهرستانهای سرچهان، بوانات و صفاشهر که دچار قطعی گاز شده بودند در کمترین زمان ممکن به شبکه گاز وصل شدند.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس؛ علی اکبر میدانشاهی، مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: علی‌رغم انجام اقدامات خرابکارانه در خطوط لوله گاز در شهرستان خرم بید به قصد آسیب رساندن به شبکه گاز خوشبختانه با همکاری و هماهنگی تمامی نهادها و سازمان‌ها، وضعیت خطوط آسیب‌دیده در کمترین زمان ممکن به شرایط عادی باز گشت.

بیشتر بخوانید:

 انفجار خط انتقال گاز در خرمبید، خسارت یا تلفات خاصی نداشته است

وی ادامه داد: با تلاش مستمر همکاران شرکت گاز استان، از زمان بروز حادثه هماهنگی با مسئولین شهرستانی برای جایگزین نمودن سوخت مایع و پیش بینی های لازم انجام شد و با برنامه ریزیهای انجام شده در کمترین زمان گاز منازل روستائیان مجاور خط انتقال با استفاده از نیروهای متخصص راه اندازی و خدمات لازم به مشترکین ارائه شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران، تصریح کرد: اکنون در تمام نقاط استان، به لطف خداوند و تلاش جهادی کارکنان متخصص در یک عملیات کم نظیر خوشبختانه شبکه گاز کاملاً متعادل و پایدار است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×