» آرشیو » رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پرسش های مردمی پاسخ گفت
آرشیو - شهرستان
کد خبر:13707 | ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پرسش های مردمی پاسخ گفت

پرتو جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در استانداری فارس، از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی پرسش های مردمی در رابطه با حوزه سلامت بود.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» صبح امروز شانزدهم مهر ۱۴۰۲، با همراهی مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و «ابراهیم نیادوست» معاون دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، در استانداری فارس حضور یافته و به پرسش های مردم در حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پاسخ گفت.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اشاره به اقدام موثر دولت در زمینه اجرای برنامه «سامد»، وظیفه همه مسوولان را خدمت به مردم و پاسخگویی مناسب به مسایل و دغدغه های آنان عنوان کرد و گفت: اجرای این برنامه ضمن اینکه فرصتی را برای پاسخگویی به مردم فراهم می کند، سبب آگاهی از نظرات و پیشنهادات مردم نیز می شود.

سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد)، سامانه ای الکترونیکی برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسوولان فراهم کرده تا از مسایل مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوند.

شماره تلفن «۱۱۱»، ابزار اصلی ارتباط با سامانه «سامد» است و ایرانیان از هر نقطه کشور، می توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

این سامانه با هدف ارتقای سطح پاسخگویی مسوولان، افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه استانداردهای خدمت، مکانیزه کردن و تعامل آسان با مردم، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×