» آرشیو » اهدای جوایز نفرات برگزیده پویش کودکان سایبری در استان فارس
آرشیو - حوادث - شهرستان
کد خبر:8946 | ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۱

اهدای جوایز نفرات برگزیده پویش کودکان سایبری در استان فارس

پرتو جنوب

رئیس پلیس فتا استان فارس از اهدای جوایز نفرات برتر در سومین پویش کودکان سایبری در استان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “امیر حسین سلیمانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در دی ‌ماه سال گذشته پویشی تحت عنوان پویش کودکان سایبری در سراسر کشور به منظور بالا بردن سطح آگاهی سایبری والدین و فرزندان برگزار شد که در راستای این پویش دو مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی کودکان به منظور آشنایی بیشتر فرزندان و دانش آموزان از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی اجرا گردید.
وی افزود: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی توسط تیم‌های مربوطه، از بین ۴۰ هزار نفر شرکت‌کننده در این پویش، تعداد ۱۰۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که از این تعداد ۵ نفر آنان از استان فارس می‌باشند.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در این راستا از نفرات برگزیده در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه (مرودشت و خرم بید) با اهدا تقدیر نامه و هدایایی به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
سرهنگ سلیمانی به شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی و مخصوصاً والدین گرامی سعی‌کنند از فضای مجازی و اینترنت به‌شکل هدفمند و مفید استفاده کنند و لازمه آن این است که افراد، سواد فضای مجازی خود را افزایش داده تا بتوانند بر فعالیت‌های فرزندان‌شان در فضای مجازی نظارت و کنترل بهتری داشته باشند تا در صورت بروز مشکل بتوانند فرزندان‌شان را در این فضا هدایت و راهنمایی کنند.
رئیس پلیس فتا استان فارس همچنین از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هر‌گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی سایت پلیس‌ فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش و یا از طریق تماس با شماره تلفن۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×