» آرشیو » کلینیک سیار صنعت در شهرک های صنعتی میمند و فیروزآباد برگزار شد
آرشیو - شهرستان
کد خبر:19224 | ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۴

کلینیک سیار صنعت در شهرک های صنعتی میمند و فیروزآباد برگزار شد

پرتو جنوب

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری چهارمین کلینیک سیار صنعت در سال جاری در شهرک های صنعتی میمند و فیروزآباد خبر داد و گفت: برگزاری کلینیک سیار با هدف ارائه خدمات مشاوره در راستای رفع مشکلات واحد‌های صنعتی انجام می شود.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس؛ سید محمود قیومی افزود: در کلینیک سیار با حضور مشاورین خبره و مدیران دستگاه های اجرایی خدمات مشاوره ای تخصصی رایگان به واحد های تولیدی و صنعتی ارائه می شود.
وی با اشاره به برگزاری کلینیک صنعت در شهرک های صنعتی میمند و فیروزآباد افزود: قبل از برگزاری کلینیک، نسبت به شناسایی مشکلات و دسته بندی آنها اقدام و در روز برگزاری کلینیک طی بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی باحضور مشاورین و نمایندگان دستگاهها و مدیران این شرکت،واحدها به صورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کردند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه تاکنون در شهرک های و نواحی صنعتی فیروزآباد و میمند ۱۹۱ قرارد سرمایه گذاری بامتقاضیان منعقد شده است گفت: بخش عمده ای این قراردادها شروع به بهره برداری کرده اند.

علاوه بر این برنامه کلینیک سیار صنعت، مشکلات واحد‌های صنعتی دائما رصد می شود و در برنامه‌های متنوع با حضور مدیران ارشد استانی و کشوری مطرح و پیگیری لازم جهت مرتفع شدن این مشکلات صورت می پذیرد.
قیومی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی علاوه بر ارایه خدمات مربوط به فروش زمین، حمایت های نرم افزاری را نیز از واحد‌های صنعتی انجام میدهد.
وی تصریح کرد: از جمله این حمایت ها، حضور بی واسطه و مستقیم در واحد‌های صنعتی و بررسی مشکلات و ارایه راه حل است.
وی خاطر نشان کرد: در این برنامه نیز به صورت میدانی از ١٠ واحد صنعتی بازدید بعمل آمد و علاوه بر احصاء توانمندی ها و ظرفیت ها، مسایل ومشکلات آنها که از قبل مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت.
قیومی گفت: مشکلات در این دو شهرک عمدتا تسهیلات مالی، تامین مواد اولیه، انتقال فناوری و دانش بنیانی، بازاریابی و فروش است.

بیشتر بخوانید:

نخستین همایش گرامیداشت صنایع کوچک استان فارس برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل تامین مالی، واحد‌های که دارای پروانه بهره برداری بودند جهت دریافت خدمات به کارگزار صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و نماینده بانک توسعه تعاون و بنیاد برکت معرفی شدند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: برای رفع مسائل فروش، تامین مواد اولیه و دانش بنیانی نیز به مشاورین حاضر در برنامه متصل و راهکارهای فنی لازم ارایه شد.
وی همچنین گفت: برخی از مسایل نظیر توسعه واحد صنعتی و تغییر کاربری نیز جهت مطرح شدن در کارگروه تسهیل شرکت شهرک های صنعتی فارس راهنمایی شدند.
قیومی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس پیرامون تمرکز زدایی و بهره مندی تمام شهرک های استان از حمایت های این مجموعه، کلینیک سیار صنعت با هدف ارایه خدمات مشاوره و برطرف نمودن مشکلات واحد‌های صنعتی به صورت ماهیانه در تمامی شهرکهای صنعتی استان برگزار می شود.

در این برنامه علاوه بر مشاورین و نمایندگان دستگاه های اجرایی، دکتر قیومی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس، مهندس سعید شیرازی توسعه صنعتی و بنگاه ها، مهندس محمودی مدیر شهرک های صنعتی جنوب استان و مهندس خدادادی کارشناس کارگروه ستاد تسهیل، حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×