» آرشیو » ۹ مصوبه برای افزایش کمی و کیفی آموزش و تربیت دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش فارس
آرشیو - سیاسی
کد خبر:19966 | ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۷

۹ مصوبه برای افزایش کمی و کیفی آموزش و تربیت دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش فارس

پرتو جنوب

در یکصدو شصت و ششمین شورای آموزش و پرورش استان فارس، ۹ مصوبه برای ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش دانش آموزان به تصویب رسید.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس؛ یکصدو شصت و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس، صبح امروز به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، برگزار شد.

در این جلسه که ۹ مصوبه برای توسعه و ارتقای سطح فعالیت های کمی و کیفی آموزش و پرورش استان فارس در پی‌داشت، گزارشی از آخرین رویدادهای آموزش و پرورش استان به اعضاء ارائه شد.

استاندار فارس در این جلسه بر برگزاری دوره های آموزشی و یکپارچه سازی دوره های معارفی ویژه معلمان، مربیان و دانش آموزان با محوریت های اعتقادی، عبادی و اخلاقی تاکید کرد و گفت: کیفیت آموزشی دانش‌آموزان باید با استفاده از ابزارهای قانونی ارتقا یابد.

وی تامین کردن هزینه های مدارس را یکی از نکات مورد توجه مسئولین آموزش و پرورش دانست و گفت: می توان با استفاده از اماکنی که در سازمان آموزش و پرورش استان وجود دارد و مورد استفاده هم قرار نمی‌گیرد، هزینه های مرتبط با تامین نیازهای مدارس را فراهم کرد.

محمدهادی ایمانیه، اشاره ای هم به مشکلات مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی مبنی بر اخذ مجوزات لازم از شهرداری کرد و اظهار داشت: کمیته ای متشکل از افراد صاحب نظر از هر دو حوزه تشکیل و پس از بررسی های لازم نتایج را برای تصمیم گیری به این شورا ارائه دهند.

درپایان این جلسه از دانش آموزان حاضر در این شورا تقدیر و همچنین لوح تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی به اعضا شورای آموزش و پرورش استان اهدا شد.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×