قتل به خاطر سرقت طلا در گراش/ دستگيري قاتل و همسرش
فرمانده انتظامی شهرستان گراش از دستگيري قاتلي خبر داد که به خاطر سرقت طلا، زني 47 ساله را به قتل رسانده بود. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ كرامت كريمي در گفتوگو با پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع يك فقره قتل در خردادماه سال جاري در خيابان بسيج شهرستان گراش، بلافاصله ماموران پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. وی افزود: كارآگاهان پليس تحقیقات خود […]