دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما با 5 ميليارد كلاهبرداري در شيراز
سرهنگ فرج شجاعي فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از دستگيري فرد مامورنمایی كه بیش از 5 میلیارد ريال از شهروندان اخاذي كرده بود، خبر داد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرج شجاعي در تشریح این خبر، بيان كرد: یکی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس و اعلام كرد که فردي خود را مأمور پلیس مواد مخدر معرفي و مبلغی وجه نقد را از من اخاذي و متواري شد […]