کشف فلزیابهای 11 میلیاردی فاقد مجوز در کازرون
فرمانده انتظامی کازرون از کشف 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز به ارش 11 میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد . به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “حمیدرضا مصطفایی” در گفتوگو با خبرگزاری پلیس، در تشريح اين خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و استفاده از دستگاههای فلزیاب غیرمجاز پیشرفته توسط فردی در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی “دادین” قرار گرفت. وی […]