برداشت غیرمجاز میلیاردی از حساب بانكي شاکی
فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: با اقدامات پلیس فتا، یک میلیارد و 690 میلیون ریال وجه نقد که به صورت مجازی برداشت غیرمجاز شده بود، به حساب بانكي شاکی برگشت. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “ابوالحسن مزارعی” در گفتوگو با خبرگزاری پلیس، بیان داشت: در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس فتا و اعلام گزارشی مبنی بر اینکه از طریق کلیک بر روی لینک آلوده با محتوای ابلاغ شکوائیه، مبلغ یک میلیارد و 690 میلیون ریال […]