کشف 21 کيلو ترياک از اتوبوس در شیراز
جانشین فرمانده انتظامي شیراز از کشف 21 کيلو و 240 گرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سرهنگ “مهدی قلعهبردار” بيان کرد: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران کلانتری “31 جنت” شیراز حين گشتزنی در حوزه استحفاظی به يک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف کردند. وي افزود: مامورين در بازرسي از اين خودرو […]