دستگيري قاتل در کمتر از يک ساعت
فرمانده انتظامي شيراز از دستگيري قاتل 22 ساله بلافاصله پس از قتل در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “اسماعيل زراعتيان ” در گفت و گو با خبرگزاري پليس، اظهار داشت: بامداد دهم اسفند ماه سال جاري، پس از دريافت گزارشي از پليس 110 مبني بر يک مورد درگيري منجر به قتل در يکي از محله هاي شهر شيراز، بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي کلانتري “25 شريف آباد” در محل حاضر شدند. […]