اگر پليس نبود …
اگر کارکنان زحمتکش پليس نبودند، اموالم و حاصل چندين سال زحمات و تلاش هايم ديگر به دستم نمي رسيد. به گزارش پایگاه خبری پرتو جنوب، نشست خبري فرمانده انتظامي استان فارس با اصحاب رسانه پيرامون کشفيات اخير پليس در مجتمع انتظامي شهيد فعال شيراز برگزار شد. در حين تهيه گزارش، مالباختگاني را ديدم که از خوشحالي در پوست خود نمي گنجيدند و از اينکه اموالشان که چند روز پيش به سرقت رفته بود، اکنون به […]