برچسب زده شده با: نقض آتش بس

نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد

۱۴۰۵-۰۴-۰۶

نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا، نقاط استقرار ارتش تروریستی این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد. به گزارش پرتو جنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی سپاه اعلام کرد: «به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز […]

شنیده شدن صدای سه انفجار در سیریک/اعتراف آمریکا به نقض توافق با ایران

۱۴۰۵-۰۴-۰۶

فرماندهی مرکزی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در واکنش به حمله به یک کشتی تجاری، اهدافی را در ایران مورد حمله قرار داده؛ اقدامی که در فضای پس از توافق میان تهران و واشنگتن، به‌عنوان نقض عملی تعهدات و تشدید دوباره تنش‌ها ارزیابی می‌شود. به گزارش پرتو جنوب به نقل از ایسنا، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا(سنتکام)  اعلام کرد که واشنگتن در پاسخ به حمله‌ای ادعایی که یک کشتی تجاری را هدف قرار داده بود، […]

×