جاساز 3 کیلو تریاک در باطری خودرو
فرمانده انتظامی داراب گفت : با تلاش ماموران انتظامی یک قاچاقچی موادمخدر دستگیر و 3 کیلوگرم تریاک کشف شد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “سید رحمان هاشمی” در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی رستاق در اجراي طرح تشديد مقابله اي با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با اجراي ايست و بازرسي مقطعي در محورهای مواصلاتی و هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو سواري سمند مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی فنی و تخصصی از این خودرو، 3 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که داخل باطری خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.
بیشتر بخوانید:
کشف ۳۸ کیلوگرم حشیش و تریاک از سواری پژو ۴۰۵
فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این زمینه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور كار پليس اين شهرستان قرار دارد.
