کشف 17 کیلوگرم تریاک از سواری پژو
فرمانده انتظامي آباده از کشف 17 کیلو گرم تریاک از سواری پژو 405 در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پرتو جنوب، سرهنگ “محمدرضا رضایی” در گفتوگو با خبرگزاری پليس، اظهار داشت: ماموران پليس مواد مخدر از انتقال مواد افيوني در محور آزاد راه شاهچراغ با يک سواری پژو 405 مطلع شدند و بررسي موضوع جهت شناسایی افراد را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: بلافاصله ماموران پلیس مواد مخدر پس از هماهنگی قضایی به محور مذکور اعزام و حین گشتزنی، موفق شدند سواری پژو 405 را شناسایی و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کنند.
فرمانده انتظامی آباده با بيان اينکه سواری پژو دارای 5 نفر سرنشین (2 زن و 3 مرد) و همگی اعضای یک خانواده بودند، گفت: در بازرسی دقیق از این خودرو ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل کاملا ماهرانهاي در سقف و زیر صندلی جاساز شده بود، کشف شد.
سرهنگ “رضایی” خاطر نشان کرد: در اين راستا هر 5 نفر سرنشین دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضایي شدند.
