» حوادث » آتش‌سوزی مجتمع تجاری تفریحی زیتون شیراز مهار شد
حوادث
کد خبر:23534 | ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۳

آتش‌سوزی مجتمع تجاری تفریحی زیتون شیراز مهار شد

پرتو جنوب

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی مجتمع تجاری تفریحی زیتون خبر داد.

به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هادی عیدی پور با بیان اینکه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ، آتش‌سوزی در مجتمع تجاری تفریحی زیتون شیراز واقع در چهار راه پانزده خرداد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد، از حضور تیم‌های عملیاتی و کنترل کامل حادثه خبر داد.

وی با اعلام این خبر به حضور ۷ ایستگاه عملیاتی به همراه خودروهای اطفا حریق، نردبان هیدرولیکی، دستگاه تنفسی و… در محل حادثه اشاره کرد و در ادامه افزود: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در بخش داکت مشترک تاسیسات ساختمان رخ داده بود شاهد سرایت دود به هر ۷ طبقه این مجتمع بودیم.

عیدی پور با بیان اینکه نیروهای عملیاتی ابتدا اقدام‌ به تخلیه مجتمع از افراد حاضر در ساختمان کردند، گفت: همزمان با انتقال افراد به نقطه امن عملیات جستجو برای یافتن محل و کانون دقیق آتش‌سوزی با دوربین‌های حرارتی و جستجوی تخصصی انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌ سوزی مهار و طبقات از دود تخلیه شده است، خاطر نشان کرد: اقدامات نهایی برای تخلیه دود از طبقه هفتم و همچنین بررسی برای پیشگیری از شعله ور شدن مجدد منبع حریق در حال انجام است.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×