» اجتماعی » صادرکنندگان نمونه استان فارس تقدیر می‌شوند
اجتماعی
کد خبر:21858 | ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۷

صادرکنندگان نمونه استان فارس تقدیر می‌شوند

پرتو جنوب

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در راستای تقدیر و تشکر از صادرکنندگان نمونه و فعالین عرصه صادرات استان، همایشی در روز چهارشنبه شانزدهم اسفند در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.
به گزارش پرتو جنوب به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی گفت: همواره از صادرات به عنوان موتور متحرک رشد اقتصادی یاد می شود لذا در راستای تقدیر و تشکر از فعالین عرصه صادرات کشور ، ۲۹ مهرماه به عنوان روز ملی صادرات در تقویم نامگذاری شده است.

وی افزود: در استان فارس نیز هر سال بعد از برگزاری روز ملی صادرات در کشور، همایشی در جهت تقدیر از صادرکنندگان منتخب استانی در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار می گردد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: امسال نیز در همین راستا در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفندماه در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی با حضور مسئولین استانی و کشوری مراسمی خواهیم داشت.

شریفی در پایان ضمن دعوت از کلیه فعالین اقتصادی جهت حضور در این مراسم گفت: از همه فعالین سرمایه گذاری و صادرکنندگان استانی خواستاریم ما را در برگزاری و غنای بیشتر آن یاری رسانند.

Print Friendly, PDF & Email
  • ×